Kisker szállítási feltételek:
Készletről azonnal nem elérhető termékeket az egyeztetést követő határidőn belül szállítjuk. A pontos szállítási határidőről visszaigazoló e-mailt küldünk.
100-200 kg: 17 000 Ft
Az ingyenes kiszállítás nem vonatkozik az 1,6 méternél magasabb termékekere, a 40 kg-nál nehezebb egyedi súlyú termékekre vagy a nem raklapos mennyiségben vásárolt 15 kg-os hegesztő huzalokra!
10 000 Ft + ÁFA alatti vásárlás esetén személyes átvételkor is felszámolunk nettó 1200 FT szállítási költséget!
(amennyiben a termék üzletünk raktárából megrendeléskor nem áll rendelkezésre)
Szállítási határidő:
0-40 kg: 14:00-ig fogadott rendelések esetén: 24-48 óra
40 kg felett: 9:00 után fogadott rendelések esetén: 48 óra
Tanácsok a csomag átvételére, normál csomagküldés esetén!
A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméke(ke)t szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál.
Amennyiben kézbesítéskor a csomagoláson bármilyen sérülést: horpadást, szakadást, beázást észlelnek a futár köteles megvárni, hogy a címzett a csomagot kibontsa, és meggyőződjenek annak tartalmának épségéről.
Ha bármilyen sérülést /karcolást, horpadást, repedést stb./ észlel, akkor nyomatékosan kérjük, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a futárszolgálat képviselőjénél (sofőr).
Ha a csomagot Ön átvette és ezt aláírásával igazolja, akkor ez egyben egy nyilatkozat is - a jegyzőkönyv hiányában - , hogy az árut mennyiségileg és minőségileg átvette.
Tehát a rendelt termék megfelelő darabszámban és épségben, sértetlenül az Ön birtokába került.
Az áru átvétele után az esetleges szépséghibákért felelősséget nem vállalunk.
A nem rendeltetésszerű használat, tárolás, rakodás esetén sérülő /karcolás, horpadás, repedés stb./, nem működő terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni az elállási jogtól függetlenül.
Kérjük alkalmazza a fent leírt tanácsokat a termék átvételénél, hogy Önnek gondtalan és örömteli legyen a vásárlása a cégünktől.
Tanácsok a csomag átvételére, tételes áruátadás esetén!
A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméke(ke)t szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál.
Mivel Ön a tételes áruátadást választotta ezért a futár köteles megvárni, hogy Ön meggyőződjön arról hogy a csomag tartalma sértetlenül és hiánytalanul érkezett-e meg.
Ha a csomagot csak később bontja ki - nem a futárszolgálat képviselője előtt -, akkor már nem tudja bizonyítani, hogy a szállítás közben vagy Önnél keletkezett-e a sérülés.
Az áru átvétele után az esetleges szépséghibákért és tartozékhiányért felelősséget nem vállalunk.
Ha bármilyen sérülést /karcolást, horpadást, repedést stb./ észlel, akkor nyomatékosan kérjük, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a futárszolgálat képviselőjénél (sofőr).
Ha a csomagot Ön átvette és ezt aláírásával igazolja, akkor ez egyben egy nyilatkozat is - a jegyzőkönyv hiányában - , hogy az árut mennyiségileg és minőségileg átvette.
Tehát a rendelt termék megfelelő darabszámban és épségben, sértetlenül az Ön birtokába került.
Az áru átvétele után az esetleges szépséghibákért felelősséget nem vállalunk.
A nem rendeltetésszerű használat, tárolás, rakodás esetén sérülő /karcolás, horpadás, repedés stb./, nem működő terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni az elállási jogtól függetlenül.
Kérjük alkalmazza a fent leírt tanácsokat a termék átvételénél, hogy Önnek gondtalan és örömteli legyen a vásárlása a cégünktől.